![]() |
PLIK 5/89 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
System oceniania zdjęć | |||||
Infomacje o pliku | |
Autor i kategoria zdjęcia: | Matel4472 (Archiwalne) [Europa Express City] - Pojazdy wycofane z obsługi linii ZTM |
Punkty: 10: | ![]() |
Numer pojazdu ⇒ [numer]: | [A292] |
Numer brygady/linii ⇒ brygada/[linia]: | 1/[161] |
Miejsce wykonania zdjęcia ⇒ Miejscowość, ulica: | Warszawa, pętla Zbójna Góra |
Data wykonania zdjęcia ⇒ DD.MM.RRRR: | 24.02.2019 |
Waga pliku: | 604 KiB |
Data dodania: | 08 listopada 2020 |
Wymiary zdjęcia: | 1200 x 800 pikseli |
Ilość wyświetleń: | 607 razy |
Bezpośredni link do zdjęcia: | http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayimage.php?pid=8473 |
Komentarz 1 do 10 z 10 Strona: 1 |
|
|||
Najgorszy horror komunikacyjny w Warszawie ever
|
|
|||
@Adam Nie zna życia ten, kto nie jeździł Liberami i Solinami z Mobilisu
![]() |
|
|||
@Adam: najgorszy horror komunikacyjny ever to Scanie z PKSu i Soliny z Mobilisu, Autosany poza wibracjami nie były wcale złe
|
|
|||
Szczerze to były dobre wozy, tylko niestety EEC o nie nie dbało jak Grodzio o Scanie. A tak to są moim zdaniem lepsze od 8,9LE które od spadku EEC mam na codzień. A za czasów Solin i Liber też było ciekawe i te częste przycinanie ręki przez samozamykające się drzwi w solinach było bezcenne.
|
|
|||
A292 akurat po Warszawie za długo się nie najeździł.
![]() |
|
|||
Dla mnie EEC z Autosanami i Grodzio ze Scaniami, to najgorsze kontrakty, jakie były obslugiwane w Warszawie.
![]() |
|
|||
Przypominam, że pod koniec kontraktu EEC nie realizowała kursów, np. linia 205 nie jeździła praktycznie wcale, a jeśli już coś przyjechało, to kierowca nie mógł ruszyć z przystanku, bo drzwi notorycznie odbijały. Tak to była najgorsza firma w Warszawie, daleko wyprzedziła Grodzio i Mobilis.
|
|
|||
Btw. to czemu te Autosany bocznych tablic nie miały elektrycznych?
|
|
|||
A nie elektronicznych? Ano dlatego, że przetarg był tylko na 3 lata i dopuszczał pojazdy używane.
|
|
|||
@Stanley Dlatego, że przetarg na nie obejmował wymaganie "eLkowe" a nie warszawskie, a wtedy(w 2015 roku) standard "eLek" był na poziomie komunikacji podmiejskiej Tadżykistanu.
|
Komentarz 1 do 10 z 10 Strona: 1 |