![]() |
PLIK 118/186 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
System oceniania zdjęć | |||||
Infomacje o pliku | |
Autor i kategoria zdjęcia: | criz Pojazdy testowe MZA |
Punkty: 14: | ![]() |
Numer pojazdu ⇒ [numer]: | [7100] |
Numer brygady/linii ⇒ brygada/[linia]: | 7/[709] |
Miejsce wykonania zdjęcia ⇒ Miejscowość, ulica: | Warszawa, pętla Metro Wilanowska |
Data wykonania zdjęcia ⇒ DD.MM.RRRR: | 25.01.2020 |
Waga pliku: | 716 KiB |
Data dodania: | 25 stycznia 2020 |
Wymiary zdjęcia: | 1200 x 799 pikseli |
Ilość wyświetleń: | 835 razy |
Bezpośredni link do zdjęcia: | http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayimage.php?pid=7105 |
Komentarz 1 do 15 z 15 Strona: 1 |
|
|||
Po 12 zastąpiony 8512
![]() |
|
|||
Najwększa żenada komunikacyjna ostatnich lat, z tego właśnie powodu strach myśleć o zakupach nowych elektryków
|
|
|||
Opieranie 10% taboru na pojazdach elektrycznych w mieście takim jak Warszawa to zwykłe szaleństwo. W Jaworznie, czy w innej Zielonej Górze to nawet 100% taboru może być elektryczne, ale w Warszawie jak padną ładowarki i elektryki nie dojeżdżą do końca zmiany, to co, urządzamy Dzień Pieszego Pasażera?
|
|
|||
Będą niezrealizowane brygady. Wycofują pojazdy u ajentów, U12 A0xx, starsze alpina i U18 A7xx MZA powinno odkupić, były to dosyć młode wozy. A, jeszcze A2xx z ITS-u też były ok. Ale nie, wolą kupić elektryczne badziewia, które będą seriami siadać i będą braki brygadowe
|
|
|||
Mogli kupić Solarisy i Scanie po Warbusie. Młode wozy i w niezłym stanie, co prawda tylko 12-metrowe.
|
|
|||
"Mogli, trzeba było, powinni" - fajnie gdyby wszystko było takie proste. Tymczasem KMŁ musi ogłaszać przetarg na zakup dwóch używanych autobusów, bo tak jak MZA, nie jest przedsiębiorstwem prywatnym. No ale MZA mogło kupić szroty z Mobilisu, tylko dlatego, bo tak
![]() |
|
|||
Kilka szrotów z Mobilisu kupił Plus Tour i będzie nimi straszyć w Łodzi
![]() ![]() |
|
|||
Jeden autobus padł i zaczyna się płacz...
|
|
|||
Bo MZA z zasady nie kupuje używek.
|
|
|||
Mobilis i dobrze że u agentów wycofują autobusy przynajmniej niektóre firmy mają w miarę nowe wozy. A te szorty typu Alpiny 7.. I inne niech sobie jeżdżą po wsiach gdzie i tak będą młodym taborem
|
|
|||
Nawet mogliby kupić po Warbusie Mercedesy Conecto z kontraktu, z Lublina, siostrzane do obecnie obsługiwanych w stolicy, 33 sztuki, to daje tzw. kopa w rezerwie. A nawet udałoby się zwiększyć liczbę autobusów na najbardziej zatłoczonych liniach, marzenie...
|
|
|||
Alpina 8.6 to szroty!? Były to najlepiej wykonane wozy. Scanie z 2007r to były dopiero szroty. Oczywiście dość często te śmieci jeżdżą w Alejach Jerozolimskich, strasząc ludzi. Patrzyć, kiedy się rozkraczą w trasie
|
|
|||
@Matej Nie bo tak, tylko pomogło by to w odnowie taboru oraz były dodatkowe wozy w rezerwie. Zamiast 12-letnie Jelcze zastępować 12-letnimi szarpakami, można było sprowadzić raptem 3-letnie Urbino IV, myślę że większość pasażerów by się tylko ucieszyła. A ogłosić przetarg to nie jest problem, skoro KMŁ dała radę. No ale teraz jest propaganda, że należy kupować tylko CNG i elektryki, a takie wozy ciężko znaleźć na rynku używanych.
|
|
|||
Było już tu pisane, MZA nie kupuje używanych autobusów.
|
|
|||
Znając życie, to elektryki najczęściej będą się pojawiać na dodatkach (ze stalowej zapewne na liniach typu 140,340,160,E-9,511,E-2) i tylko na kilku całodziennych z ładowarką albo i bez a potem podmianki
|
Komentarz 1 do 15 z 15 Strona: 1 |