![]() |
PLIK 1/4 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
System oceniania zdjęć | |||||
Infomacje o pliku | |
Autor i kategoria zdjęcia: | Damian G (R-2 Praga) Pozostałe pojazdy |
Punkty: 13: | ![]() |
Numer pojazdu ⇒ [numer]: | [4101] |
Numer brygady/linii ⇒ brygada/[linia]: | 10/[24] |
Miejsce wykonania zdjęcia ⇒ Miejscowość, ulica: | Warszawa, ulica Grochowska |
Data wykonania zdjęcia ⇒ DD.MM.RRRR: | 09.07.2022 |
Waga pliku: | 721 KiB |
Data dodania: | 09 lipca 2022 |
Wymiary zdjęcia: | 1200 x 800 pikseli |
Ilość wyświetleń: | 675 razy |
Bezpośredni link do zdjęcia: | http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayimage.php?pid=11201 |
Komentarz 1 do 13 z 13 Strona: 1 |
|
|||
Jak rozumiem docelowo wszystkie tramwaje Hyundai będą na Pradze, Mokotowie, Żoliborzu, w przyszłości na Annopolu, ale na Woli nie?
|
|
|||
Z Woli zrobią złomowisko 105N2k w których połowa okien jest nieotwieralnych w tych z wyświetlaczami, pewnie Wola wtedy będzie obsługiwać tylko dodatki, niskich to tam Gucio jest :
|
|
|||
A Praga pewnie wytnie 3 składy 105, trzaskacza , 1236+1235, 1270+1269. A za resztę odda swingi na Żoliborz jeśli wszystkie 18 sztuk trafi na Pragę. Albo u booty dadzą tam lub na Mokotów
|
|
|||
@x z Pragi to na pewno je zabiorą od razu gdy Annopol wybudują. A Wola nie ma 105Na, poza tym ta zajezdnia podobnie jak Praga będzie raczej szła w kierunku wygaszania (ostatnio przeczytałem o takim czymś jak zajezdnia tramwajowa na Odolanach), więc po co tam nowe tramaje.
![]() |
|
|||
@MobilisA075 Praga pożegna się z krótkimi Jazzami i najstarszymi stopiątkami. Pewnie dostaną Swingi z Woli i może Swingi z Żoliborza, w zamian za 105Na, które nadają się do ratowania.
![]() |
|
|||
Krótkie Jazzy od początku powinny być na Woli, akurat te 12 sztuk na linię 11 dać. Swingi z Woli na Pragę? To na zwykłych liniach Wola będzie wysyłać złomowisko z połowa nieotwieralnych okien w 105N2k, 134N na słabsze linie, a 128N to na dwukierunkowe linie, albo i je przeniosą na Pragę w zamian za u booty
|
|
|||
@Jurajczyk Śląski Może na Odolanach zrobią razem zajezdnię tramwajową, neo-Redutową i STP dla III linii metra, która ma iść pod Dworzec Zachodni.
![]() |
|
|||
@MobilisA075 w sumie jak Wola odda Swingi na Pragę, a w zamian dostanie załóżmy wszystkie Jazzy 36xx z Mokotowa lub Żoliborza, to na - nie wyjdzie, chcąc nie chcąc ta zajezdnia musi mieć więcej taboru dwukierunkowego (będą potrzebne na 11 i 14, które pewnie ta zajezdnia obsłuży), nowych składów wysokopodłogowych nie będzie jakoś dużo więcej na tej zajezdni, 3 bądź 4 (zależne od stanu 2047).
![]() |
|
|||
Nie ma w planach wygaszania R-2 ale R-1 już tak, z tym, że R-6 Odolany ma powstać dopiero za ok. 15-20 lat, jednak po wybudowaniu Annopolu, mimo zwiększenia inwentarza taboru, będzie rezerwa zadań przewozowych więc może być tak, że R-1 będzie wygaszana małymi kroczkami.
|
|
|||
@MobilisA075, polecam siłownię zamiast narzekać tutaj lub na Facebooku, że nie otwierają się okna w 105N2K
![]() |
|
|||
@Ekri nie ma w planach wygaszania, bo tam będzie słynne Muzeum Komunikacji Miejskiej, co potwierdził jeden z przedstawicieli ZTM, z którym w tym roku miałem okazję rozmawiać.
![]() |
|
|||
Nie pisze że się nie otwierają, ale pisałem że 6 okiem jest nieotwieralnych, bo są aż po 2 wyświetlacze na wagon plus 4 wyjścia awaryjne. Ten naprzeciw drzwi to zbędny, tam powinna być tablica jak w delfinach, a wyświetlacz wystarczy ten po stronie drzwi, a nie jest jednostronny i zamaskowany od wewnątrz 🤦♂️
|
|
|||
Ale muzeum to na Pradze? Czy jednak na Woli? Wola z jednej strony ma walory zabytkowo-historyczne, z drugiej strony jest niekorzystnie położona wobec układu sieci (długie zjazdy z Bemowa czy Jelonek), choć z trzeciej strony wciąż pozostanie optymalnym zakładem dla linii kursujących po Jerozolimskich (zwłaszcza po przeniesieniu Pragi na Annopol).
|
Komentarz 1 do 13 z 13 Strona: 1 |